| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moedi

|
Geplaatst: Za Jun 05, 2010 15:59 Onderwerp: Oproep kandidaten TV-programma 'Weten zijn veel?' |
|
|
Gisteren per mail ontvangen. Wie nog snakt naar een paar minuten zendtijd, geve zich op. Of niet, natuurlijk.
| Quote: |
Beste….,
Voor het programma Weten Zij Veel!? zijn Eyeworks en de AVRO op zoek naar mannelijke headbangers!
Weten Zij Veel!? wordt komend najaar voor het tweede seizoen uitgezonden op Nederland 3. In deze quiz, die gepresenteerd wordt door Chantal Janzen, krijgen mensen die aan een clichébeeld voldoen de kans om vooroordelen of clichés die over hun bestaan te bekrachten of ontkrachten.
In ‘Weten zij veel!?’ neemt één kandidaat het op tegen groepen van zes personen, van slagers tot hockeymeisjes, van varkensboeren tot vrouwelijke tandartsen, van motorcrossers tot fotomodellen. Iedere groep bestaat uit zes deelnemers die hun uiterste best zullen doen om de over hen bestaande vooroordelen te ontkrachten. Lukt het de kandidaat om alle groepen te elimineren of gaat er een groep met het prijzengeld van maximaal 13.000 euro naar huis?
Meer informatie en oude afleveringen van het programma kun je vinden op: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/weten_zij_veel/
Voor de groepen zijn we op zoek naar mannen die het leuk vinden om de groep ‘headbangers’ te vertegenwoordigen in deze show. Een groep bestaat uit 6 tot 8 personen en voldoet aan het stereotype; leer, spijkerstof, patches, lange haren, etc.
De castings zijn op 8 en 9 juni, van 18.30 uur tot 22.00 uur in Amsterdam. De opnames vinden plaats van 24 t/m 27 juni in Baarn.
Voldoe je aan het stereotype en vind je het leuk om mee te doen, dan moet je jezelf zeker opgeven. Dat kan door je gegevens en foto te mailen naar wetenzijveel@eyeworks.tv of even te bellen. Als je vrienden hebt die ook willen meedoen, dan hoor ik het graag.
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Robert-Jan van Leusen
tel: 020 – 6661861
wetenzijveel@eyeworks.tv
|
_________________ Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 513 tekens. |
|
| Naar boven |
|
 |
DJ.KRIZZ Definitieve emigrant

|
Geplaatst: Zo Jun 06, 2010 9:35 Onderwerp: |
|
|
| Ik voldoe niet aan het stereotype, maar heb wel de nodige tv-ervaring! |
|
| Naar boven |
|
 |
The Concrete Mixer Accie
|
Geplaatst: Zo Jun 06, 2010 11:33 Onderwerp: |
|
|
Ben van mening dat de EHBO wel even een stoere afvaardiging moet leveren. Wel lekker over the top programma, hehe. Ik voldoe inmiddels ook niet meer...
Oh wacht, ik heb nooit voldaan..
Maar goed: Bestuur, over the mailinglist. _________________ 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
| Naar boven |
|
 |
vermaledijde snoodaard SpijkerJas
|
Geplaatst: Zo Jun 06, 2010 19:04 Onderwerp: |
|
|
Ik stel voor al onze headbangende promovendi te sturen. Dat zal ze leren! _________________ Uw vriendelijke lokale ex-politicus |
|
| Naar boven |
|
 |
Woudr
|
Geplaatst: Ma Jun 07, 2010 9:39 Onderwerp: |
|
|
| Haha, dat zou wel mooi zijn ja. Hoe ver komen we? Ik weet alleen Krijn en mezelf (Wouter), en Maurice wil nog een keer beginnen. |
|
| Naar boven |
|
 |
vermaledijde snoodaard SpijkerJas
|
Geplaatst: Ma Jun 07, 2010 15:04 Onderwerp: |
|
|
| Woudr schreef: |
| Haha, dat zou wel mooi zijn ja. Hoe ver komen we? Ik weet alleen Krijn en mezelf (Wouter), en Maurice wil nog een keer beginnen. |
Ik voeg toe: Robin, Wilco, Maarten en mezelf. Maar ik heb natuurlijk geen lang haar, dus ik mag niet mee doen. _________________ Uw vriendelijke lokale ex-politicus |
|
| Naar boven |
|
 |
ZelThoR

|
Geplaatst: Ma Jun 07, 2010 17:56 Onderwerp: |
|
|
Oi!
Ik ook!
edit: en Harm, maar ja, kort haar.
edit2: en ik val dan weer af wat betreft leer, spijkerstof en patches. Maar dat kan geregeld natuurlijk.
edit3: morgen en overmorgen zijn de castings al? Jemig. _________________ http://www.myspace.com/facesofcain |
|
| Naar boven |
|
 |
Prophet
|
Geplaatst: Do Jun 10, 2010 8:13 Onderwerp: |
|
|
| vermaledijde snoodaard schreef: |
Ik voeg toe: Robin, Wilco, Maarten en mezelf. Maar ik heb natuurlijk geen lang haar, dus ik mag niet mee doen. |
+1
Maar zijn er nou nog echt mensen van de ehbo geweest die een poging hebben gewaagd ? |
|
| Naar boven |
|
 |
ZelThoR

|
Geplaatst: Do Jun 10, 2010 9:44 Onderwerp: |
|
|
Ik niet, veel te kort dag en deels al bezet. Was wel gaaf geweest, maar vooral als er dan ook daadwerkelijk 6-8 van ons kwamen. _________________ http://www.myspace.com/facesofcain |
|
| Naar boven |
|
 |
Woudr
|
Geplaatst: Za Jun 12, 2010 10:20 Onderwerp: |
|
|
Oja, Maarten en Wilco wist ik natuurlijk wel ja. Olav ben jij lid dan? Ik dacht dat je altijd alleen maar kwam profiteren :p
En nee, ik moet wel heel veel Ja Lekker hebben gedronken wil ik ja zeggen op zo'n mediageil plan. |
|
| Naar boven |
|
 |
ZelThoR

|
Geplaatst: Za Jun 12, 2010 15:32 Onderwerp: |
|
|
Oja, Maarten en Wilco wist ik natuurlijk wel ja. Olav ben jij lid dan? Ik dacht dat je altijd alleen maar kwam profiteren :p
En nee, ik moet wel heel veel Ja Lekker hebben gedronken wil ik ja zeggen op zo'n mediageil plan. |
Ik ben al lid sinds ik hier studeer, idioot!
Weet alleen niet of ik dit jaar al betaald heb of niet, hmmm... _________________ http://www.myspace.com/facesofcain |
|
| Naar boven |
|
 |
herwin
|
Geplaatst: Zo Jun 13, 2010 20:15 Onderwerp: |
|
|
| Pas maar op hoor, ik weet waar je huis woont |
|
| Naar boven |
|
 |
ZelThoR

|
|
| Naar boven |
|
 |
herwin
|
Geplaatst: Di Jun 15, 2010 7:34 Onderwerp: |
|
|
| Je gaat me hersenspoelen? |
|
| Naar boven |
|
 |
Woudr
|
Geplaatst: Di Jun 15, 2010 14:56 Onderwerp: |
|
|
| Gisteren las ik dat je huis vlakbij mij komt wonen dus dan kunnen we geschillen een stuk makkelijker uitvechten |
|
| Naar boven |
|
 |
ZelThoR

|
|
| Naar boven |
|
 |
|